Friday 7 March 2014

Dengarlah Rintihanku Ini Wahai Sahabat :')

Assalamu'alaikum. Syukur masih di beri peluang bernafas. 

Hmm,act just nak luah something yang memang tak boleh nak tahan dah. Rasa sebak sangat. 
susah kan bila kita sering terpinggir. aku nak berjaya tapi di saat semangat itu datang ada sahaja halangan ? kenapa ?
Firstly, dengan SAHABAT . aku rasa sejak akhir-akhir ni kita orang dah renggang yang AMAT . Esp, aku la .maybe aku tahu sebab aku kan yang paling *o*o* dalam kalangan kami. maybe sebab tu kot kawan-kawan aku semua macam nak lari dari aku. yelaa,kalau dekat pun aku bukan boleh bantu apa pun esp dalam study la. tiap malam aku menangis bila terkenangkan kenangan kami. aku dah tak tahu nak buat apa. bila nak pergi makan,prep or else aku selalu kena tinggal. sahabat aku dah tak macam dulu dah. dulu bila nak pergi makan selalu tunggu lengkap dulu baru pergi sama-sama. hmm. maybe semua busy kot. tapi takkan semua busy dengan aku tapi dengan orang lain tak ? WEIRD . okay la. aku harap kita semua berjaya dunia akhirat la sahabat. mungkin sekarang aku di bawah tapi tidak mustahil aku akan bangkit bersama kamu semua. Inshaa Allah . I WILL TRY MY BEST :) 
SAHABAT aku nak sangat korang bantu aku dalam belajar ni. aku tahu aku lemah tapi kenapa di saat aku kata nak PINDAH korang semua kata TAK PAYAH la apa la semua, tapi kenapa korang tak tolong aku ? adakah aku perlu bantu diri aku sendiri ? Ya Allah mengapa terlalu banyak dugaan dalam hidupku ? Sakit perih ku harungi seorang diri .aku mencuba untuk mencari sinar SAHABAT seperti dulu tapi aku sendiri kelam di kala hendak menuju. 
Besar dugaanMU Ya Allah . menguji UKHUWWAH antara kami yang sudah terjalin lebih setahun aku fikir. SAHABAT ayuh lah kita bangkit bersama buang segala yang keruh itu. Manusia tidak sempurna sayang. Mana UKHUWWAH kita seperti dulu ? Saat salah seorang itu jatuh, bersama-sama kita bangkit semangatnya agar terus berjihad,berjuang demi masa depan. Bukankah itu KITA semua yang lakukan. Usahlah kita buang yang suci itu sayang. Ayuh kita kembali bersama menjalin KASIH SAYANG antara kita semua.
AKU SAYANG KAMU SEMUA
KASIH SAYANG AKU PADA KAMU SEMUA TIADA BATAS SAHABAT
Maafkanlah aku jika aku banyak salah dan silap dengan kalian.
AKU TAK SESEMPURNA KALIAN :')

#sama-sama kita bangkit ya SAHABAT.
I LOVE MY SAHABAT
OUR FRIENDSHIP TILL JANNAH<3

No comments :

Post a Comment