Friday 21 March 2014

Ambitiousss

Assalamu'alaikum..long time no see blog..
act,sekarang tengah cuti sem dan semalam result spm 2013 dah keluar pu..omaigaddd..so excited plus nervous kan.macam lah aku yang ambil result tu.. Insha Allah next year will be my turn..Ya Allah..
macam rasa tak sanggup nak hadapi semua ni..ini bukan kalau.
tapi betul-betul..again result kena gempak macam UPSR and PMR dulu.
Got STRAIGHT A's..okay cun.
ini semua bukan kalau tapi WAJIB okay.
tapi boleh ke?
Insha Allah.
i will try my best.
If Allah is willing.
apa nak kata lagi.so, try so hard. how much my effort that what i will got.yeahh..entah apa la..
dengan cuti sem 1 ni pun Addmath?
tersangat BANYAK..
biasa la tu.dah pun fail. kena banyak effort sikit..kena push banyak-banyak kan.
tengok Founen XIV ambil result kelmarin.
Fuhhh..bedeborr jugak ah. plus cuak lagi..hmm..
aku? macam mana?
Tepuk Dada Tanya Diri
aku nak pulun semua A. tak kira la orang nak kata apa.yang penting,
Abah,mama,along,adik semua senyum je tengok result aku.
lepastu,nak naik stage masa ambil result tu lepastu dapat bunga lepastu snap dengan abah and mama sambil tunjuk result lepastu baru turun stage.
kelakar ke statement ni? takkan..awas kalau gelak..
bunuh nanti.better DOAKAN lah saya para READERS sekalian okay.
My future after spm?
nak pergi oversea,
nak kerja,
nak buka klinik sendiri,
nak bina rumah anak yatim,
nak kahwin(kalau ada jodoh),
nak pergi Mekah dengan family,
nak bina masjid,
nak beli tanah buat satu tempat Tanah Perkuburan.
INI SEMUA CITA-CITA SAYA :)
WAJIB tercapai semua ni.
Ya Allah,Permudahkanlah semua urusanku ini.Ameen.

setakat ini sahaja coretan saya.bye readerss..
p/s: Doakan Kejayaan Saya :)

No comments :

Post a Comment