Thursday 10 July 2014

Coretan Hati bila nak Trial-SPM

Assalamu'alaikum. syukur ke hadrat Illahi kerna masih bisa bernyawa hingga ke hari ini.
aku pun tak tahu apa tujuan meng'update' blog harini.
tiba-tiba rasa macam gatal tangan nak buka blog.
firstly,wanna talk about. yeayy. trial is around the corner.
eh. apesal yeayy? you should be nayyyy.
oh,come on la arty. bila nak belajar ni?
okay fine. belajar memang lah kena. tapi aku sendiri tak tahu apa masalah aku sekarang.
but, actually aku tengah serabut dengan fikiran aku tentang. err.. adalah. something private. eheh.
sejak bila aku pandai berahsia ni. okay sejak sekarang lah.
bosan lah. belanja gambar lah satu.
with pikabelle.(tudungpink-aku)

btw,ni gambar awal tahun 2014. masa ni tengah ajet jadi faci form4 first-intake.
kay tahu. kecik nya aku. bila agaknya nak tinggi.
asyik maintain je kau arty. ahahaha
come on see. biarlah.
tak kesah pun.
masa ni,aku fikir,oh myy..
betul ke aku dah nak spm?
dengan fizikal cemni boleh ke masuk 'u' ?
tak kena buli ke nanti?
and last,by my maturing minded
i think,weh arty.
soon is stranger's life lah.
kau dah besar.
as important,aku dah kena pandai belajar jaga diri,yang penting,
ikhtilat. jangan terlalu bebas bergaul.
ingat jadi wanita solehah.
eheh. malu pulak rasa.
tapi tu lah.
dunia sekarang. banyak yang tak elok dari yang elok. Na'uzubillah Ya Allah.
lindungilah aku Ya Allah.
mungkin untuk sahaja coretan dari hati untuk hari ini.
Wallahhu'alam. Wassalam :)
Moga kita senantiasa di bawah lembayung rahmatNya. Ameen.

No comments :

Post a Comment